گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

اعتراض پرسپولیس: حنانوف را برای نیمکت‌نشینی جذب کردیم!

  • کد خبر: ۲۳۹۸۷۲
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
اعتراض پرسپولیس: حنانوف را برای نیمکت‌نشینی جذب کردیم!
پرسپولیس به کسر سهمیه خارجی خود اعتراض دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان لیگ دو سهمیه خارجی باشگاه پرسپولیس را به خاطر نبیل باهویی و وحدت حنانوف کسر کرده و تاکید داشته این بازیکنان در کمتر از ۶۰ درصد بازی‌های تیم شان به میدان رفته اند، اما این باشگاه نسبت به این تصمیم اعتراض دارد.

اول اینکه پرسپولیس مدعی شده وحدت حنانوف سه سال پیش برای تقویت نیمکت سرخپوشان جذب شده و قراردادش نیز بلند مدت بوده است. از این رو او نباید شامل قانونی شود که فصل پیش از سوی سازمان لیگ لحاظ شده است.

در مورد نبیل هم پرسپولیس ادعا کرده نیمکت نشینی وی در چند بازی به خاطر مصدومیت بوده و به همین دلیل هم در نیم فصل عذر او را خواسته اند. احتمال اینکه سازمان لیگ اعتراض باشگاه پرسپولیس را در مورد هر دو بازیکن بپذیرد زیاد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->